POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract, consumatorul trebuie sa completeze datele in formularul fizic, care este atasat la fiecare expediere.
In cazul retragerii din contract, costurile de transport pentru returnarea bunurilor sunt in sarcina consumatorului. Produsul trebuie returnat la următoarea adresă: Bulgaria, Județul Plovdiv, orașul PLOVDIV, str. Nestor Abadzhiev 39, prin serviciul de curierat SAMEDAY , cu care a fost efectuată livrarea (fără plată ramburs).
Consumatorul trebuie sa returneze produsul Furnizorului in cel mult 14 zile de la data primirii acestuia.
Furnizorul efectueaza rambursarea sumelor in termen de 14 zile de la data returnarea produsului numai prin transfer bancar. In acest scop, Consumatorul trebuie sa trimita detalii cu privire la contul bancar in care sa fie efectuata rambursarea sumelor.
Furnizorul are dreptul de a amana rambursarea pana la returnarea produsului.
Produsul trebuie returnat in ambalajul original in intregime, complet echipat si nedeteriorat. Consumatorul este obligat sa returneze bunurile intr-un aspect comercial bun. Aspect comercial inseamna starea care permite vanzarea ulterioara a marfurilor ca noi. Despachetarea marfurilor nu ar fi trebuit sa duca la o deteriorare evidenta a aspectului comercial al marfurilor.
In cazul unui aspect comercial deteriorat al bunurilor, Furnizorul are dreptul, la discretia sa, de a refuza acceptarea unei retrageri din contract sau de a percepe Consumatorului costurile de restabilire a bunurilor intr-un aspect comercial. Potrivit art. 55, alin. 4 din Legea privind protectia consumatorilor, Consumatorul este responsabil pentru valoarea redusa a bunurilor, cauzata de testarea acestora, altfel decat ceea necesara, pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si bunei functionari.
Produs gresit
In cazul in care a fost primit un produs gresit, Furnizorul trebuie sa fie anuntat telefonic in termen de 14 zile de la primirea produsului. Dupa care este necesar sa fie completat un Formular de returnare a produsului, pe care il veti gasi in sectiunea “Politica de returnare a produselor” si sa bifati motivul “Am primit un produs gresit”.
In cazul unui produs trimis gresit, Furnizorul va rambursa suma platita de Consumator in termen de 14 zile de la primirea produsului inapoi.
Costurile de transport in cazul unui produs trimis gresit sunt in sarcina Furnizorului.
Suma comenzii va fi rambursata prin transfer bancar in maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Furnizor.
Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit: cu etichete atasate si in ambalajul original, sa fie in stare comerciala buna (bunurile nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, sa nu fie rupte, zgariate etc.). Nu trebuie incalcata integritatea si aspectul comercial al ambalajului/cutiei produsului.
Va rugam sa trimiteti formularul la info@zarena.ro
FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTRACT SI RETURNAREA PRODUSULUI
Subsemnatul ................................... cu adresa ........................................ numar de telefon ............................... email ............................................ va informez prin prezenta ca renunt la comanda mea cu numarul .............................. din data ................................... privind vanzarea urmatoarelor bunuri ...........................................................
datorita urmatoarelor motive ...................................................................
IBAN:
Data: __________________